Brev:
Rejse med baby - 5 mdr.
27. februar 2009
Alder:
5 mdr.
Rejse med baby - 5 mdr.
Hej igen.
Min kæreste skal i medfør af sit job til USA i en måned til april, og jeg overvejer at tage med sammen med Anna, her vil hun så være 7 mdr.
Der er dog en del overvejelser i den forbindelse, og jeg håber du vil hjælpe mig.
Hvilke ting skal vi være særligt opmærksomme på??.
Vi skal til en varm stat, ca. 20-25 grader. Hvordan forholder jeg mig til det mht. Anna. Jeg skal naturligvis have hende smurt ind i solcreme ofte. Men hvordan forholder jeg mig ellers til varmeforskellen?
Er det en fordel at tage barnevogn med? Jeg havde selv overvejet en klapvogn, hvor hun også kan ligge ned.
Jeg har talt med lægen vedr. vacciner og der er umiddelbart ikke noget vi skal have ekstra.
Vi skal naturligvis sørge for, at få flybilletter således at vi sidder, hvor der er mulighed for, at have hende i vugge/lift på væggen foran os.
Hvad med mad, jeg ammer hende, men på det tidspunkt vil hun jo være på grød/mos mm. Skal jeg tage med hjemme fra? Jeg har selv en ide om, at det man kan købe her i Danmark er bedst, men det er nok bare pjat?
Er der andre ting?
Jeg har brug for så meget input som overhovedet muligt.
Er det dumt at tage med farmand, skulle vi hellere blive hjemme?
På forhånd mange tak:-)
Venligst Susan